dijous, 9 de setembre del 2010

03 - Disseny de la pintura

La Idea principal del disseny era pintar-la tota negra amb unes ratlles frontals de color blau, amb alguna imatge de l'estil pin-up moder-net com la mostra.
Després de tot el treball de massilla e imprimar el xassís, em vaig adonar que els desperfectes no eren tan grans com em pensava, sobretot en el terra,(on em feia patir més) per això la primera idea de pintar-la tota negra (per dissimular el màxim les errades).
Però com que el resultat va ser molt millor del que tenia previst, ara estic pensant fer un disseny amb 2 colors (negre i blanc marfil) separats per una línia blava o vermella.



Si hi ha algun Valent que tingui alguna altre idea que no dubti en comentar-ho ;)

1 comentari:

Ludy ha dit...

Merci Jordi!

jo després de tenir la meva primavera 125, i portar-la en mode combat durant quasi 4 anys i només fotreli capes de pintura a sobre, m'he decidit a desmuntar-la tota i a fer-la de nou, mantinguent el color original, tota blancaa!!

Merci per els consells i ensenyar com ho has fet!!